Salgs- og leveringsbetingelser
Priser
Alle priser er i norske kroner ekskl. mva. For ordre under kr. 990,- ekskl. mva tilkommer det et ekspedisjonsgebyr på kr. 240,-. Ordre under kr. 500,- vil ikke bli ekspedert.
Aurednik forbeholder seg retten til å justere prisene for omstendigheter som vi ikke kan påvirke, som f eks endringer i råvarepris, valutaendringer og trykkfeil.
Betalingsbetingelser
Faktura netto 14 dager. Ved for sen betaling vil det tilkomme renter.
Frakt- og leveringsbetingelser
Billigst mulig frakt tilkommer alle vareleveranser, med mindre annet er avtalt.
Produktene blir levert til adressen som er oppgitt på ordrebekreftelsen. Viktig at du oppgir besøk/leveringsadresse og ikke postadresse. Vårt transportselskap vil levere produktene til deg på dagtid mandag til fredag. Transportør leverer varen på døren. VIKTIG: Ønsker du at transportør plasserer varene på spesiell angitt plass - må du kontakte Aurednik for å avtale dette i forkant av selve leveransen.
Anntatt produksjonstid for møbler blir oppgitt på ordrebekreftelsen du mottar fra oss, dette er kun et estimat og ikke noen forpliktelse mht leveringstid.
Hvis du har bestilt flere produkter samtidig, kan vi velge å levere de enkelte produktene på ulike dager.
Eiendomsretten til og risikoen for produktene overføres til deg ved levering av produktene.
Leveringstider
Vi har til enhver tid over 16 000 lagerførte produkter med en leveringstid på 6 - 14 virkedager. Visse tider av året kan leveringstiden være noe lenger. Skulle det oppstå at vi går tom for en vare vil disse bli sendt så snart disse ankommer vårt lager.
De angitte leveringstidene er veiledende og er derfor uforpliktende med mindre det er inngått en skriftelig avtale om dette. Dersom leveringstiden ikke kan overholdes meddelses dette til kunden. Aurednik gir ingen kompensasjon i forbindelse med evt. sen levering.
Transportskader og reklamasjon
Ved varemottak er det viktig at du alltid kontrollerer at emballasjoen er uskadet, og at antall kolli stemmer med pakkseddel. Er det synlige skader på emballasje - skal du skrive dette på utleveringspapirene transportør ber deg undertegne.
Er det skade på varene når du pakker de ut - skal du kontakte AUREDNIK omgående for å avtale nærmere. Ta gjerne et bilde med din telefon eller nettbrett - som dokumentere skadene. Dette hjelper oss, når vi tar saken videre med transportør. Melder du ikke ifra om eventuelle skader inne 14 dager - kan vi dessverre ikke hjelpe deg med nytt produkt eller refusjon - da vår frist ovenfor transportør er 14 dager.
Retur av varer/Avbestilling
Retur av varer må alltid godkjennes av oss. Varene skal returneres i originalemballasje på kundens regning og risiko. Møbler og andre varer som er levert i spesiell utførelse taes ikke i retur.